For us it isn’t. ITS has been BRC(British Retail Consortium)-certified for the last 20 years, and this standard is widely accepted as the benchmark for manufacturers that are producing products for food contact. ITS is supplying their products to retailers across Europe that are selling our rolls, bags, filters and sheets under their own private label to consumers in 35 countries.
Lees verderAlbert Heijn heeft een timelapse gemaakt om te laten zien hoe onze nieuwe fruit & groeten zakken werken. Deze zakjes zorgen ervoor dat fruit en groenten tot 3 keer langer vers blijven. Deze zakjes zorgen voor een kleine bijdrage bij één van de grootste problemen, het verspillen van eten.
Lees verderInnovatie en ITS zijn synoniem. Graag geven wij u in vogelvlucht een update van onze recente investeringen in innovaties. Uiteraard houden wij u op deze site actueel op de hoogte van toekomstige ontwikkelingen daarbinnen. Bezoekt u deze pagina dus gerust vaker.
Lees verderEen hardnekkige mythe is de vermeende schadelijkheid van aluminium huishoudfolie als dagelijkse verpakking van je lunch. Een boodschap zó vaak verkondigd, dat zelfs de industrie geneigd is die te geloven.
Lees verderIn het bedrijfsleven hoor je veel over lean. Ik geloof in lean. Maar niet omdat ik ervoor heb geleerd. Lean is in mijn ogen gewoon logisch.
Lees verderITS behoort in 2013 tot een van de beste geleide bedrijven van het midden- en grootbedrijf van Nederland. Dat maakte Deloitte afgelopen week bekend. De kwalificatie maakt onderdeel uit van het ‘Best Managed Companies’ programma dat Deloitte in samenwerking met ING, VNO-NCW en TiasNimbas Business School organiseert. Deloitte concludeert dat de groep Best Managed Companies 2013 goed scoort op het thema ‘Is your comfort zone future-proof?’
Lees verderOnder invloed van een stijgende vraag naar papierproducten zoals bakpapier in vellen en rollen en boterhampapier in vele verschillende formaten heeft ITS eind 2011 besloten om de capaciteit van haar papierproductie te verhogen.
Lees verderOnder het motto 'Opgeven is geen optie' beklimt onze commercieel directeur Willem ten Hove volgende maand de legendarische Alpe d'Huez. ITS besloot vorig jaar om deel te nemen aan het Alpe d’HuZes-project, om zo geld in te zamelen voor onderzoek tegen kanker.
Lees verder